Phonak maakt Paradise technologie beschikbaar voor zwaar slechthorenden.

Vianen
Phonak maakt Paradise technologie beschikbaar voor zwaar slechthorenden.

Naída™ Paradise biedt een
ongeëvenaard krachtige hoorbeleving dankzij een next-level krachtig geluid en toonaangevende connectiviteit.

• Helder, natuurlijk geluid, briljant spraakverstaan en gepersonaliseerde noise cancelling

• Universele connectiviteit verbeterd met nieuwe Tap Control, Motion Sensor Hearing en
meerdere Bluetooth®-verbindingen

• Gepersonaliseerde digitale oplossingen via slimme apps

Stäfa, Zwitserland, 19 februari 2021 – Phonak, wereldwijd toonaangevend in ‘life-changing’ hooroplossingen, kondigt Naída Paradise aan. Dit Power hoortoestel geeft mensen met een zwaar gehoorverlies de power, de geluidskwaliteit en draadloze connectiviteit die ze hard nodig hebben om verbonden te blijven met hun omgeving. Deze 7e generatie is 14%
kleiner, 27% lichter1 en verbetert de legendarische hoorprestaties die deze categorie slechthorenden van Phonak verwacht.

Next level, krachtig geluid

Naída Paradise biedt door de dubbele receiver 141 dB piek gain in het UP model en tot 130 dB voor het oplaadbare model. De nieuwe PRISM™ geluidsbewerkingschip is de motor achter de AutoSense OS™ 4.0 automaat voor een rijk palet eigenschappen die naadloos samenwerken. Zo kunnen de hoortoestellen automatisch zachte spraak
beter hoorbaar maken in een rustige omgeving (zonder omgevingsgeluiden meer hoorbaar te maken) of kan het lawaai in een drukke omgeving verminderen. De ingebouwde bewegingssensor merkt wanneer de drager loopt om meer hoorbaarheid in die situatie te geven.2

Toonaangevend connectiviteit

Naída Paradise
neemt connectiviteitsbarrières weg bij consumenten die meer power nodig hebben. Dankzij Phonak’s universele connectiviteit kunnen dragers direct streamen vanaf
vrijwel elke smartphone, TV, eBook, laptop, tablet en meer. Alleen de Phonak Paradise technologie maakt het mogelijk met twee Bluetooth® apparaten tegelijk
verbonden te zijn, zodat dragers verbonden blijven met hun smartphone en hun video call zonder handmatig tussen beiden heen en weer te hoeven schakelen.

Tevens is Naída Paradise uitgerust met RogerDirect™. Dat betekent dat dragers het geluid van de Roger microfoon direct naar hun hoortoestellen kunnen streamen, zonder extra accessoires aan het hoortoestel. De Roger™ technologie uit 2013 is bewezen de beste manier voor maximaal spraakverstaan in lawaai en/of op afstand. Op grotere afstand verstaan Roger gebruikers zelfs beter dan goedhorenden.3

Handsfree telefoneren

Door de combinatie van universele Bluetooth connectiviteit en de hoortoestelmicrofoons fungeren de Naída P toestellen als een draadloze headset. Met de handige TapControl kan de drager met een dubbel tikje op de oorschelp een telefoongesprek accepteren of beëindigen of muziekstreaming pauzeren of stoppen. Een tikje op het andere oor geeft direct toegang tot populaire smartphone voice-assistants als Siri® of Google Assistant™.

Met Naída Paradise wordt een lange traditie van hoortoestelinnovatie voor zwaar slechthorenden voortgezet. Naída P is vanaf 26 februari in Nederland leverbaar.

Bron

1 Naída P UP with RogerDirect compared to Naída B UP + external Roger receiver.
2 In the Phonak power BTE portfolio, only Naída P-PR comes with motion sensor technology, including Tap Control.
3 Thibodeau, L. (2014). Comparison of speech recognition with adaptive digital and FM wireless technology by listeners who use hearing aids. American Journal of Audiology, 23(2), 201-210.

Over Phonak

Phonak, lid van de Sonova Group, heeft zijn hoofdkantoor in de buurt van Zürich, Zwitserland, en werd in 1947 opgericht uit een passie voor het aangaan van de moeilijkste gehoorproblemen. Zeventig jaar later blijft deze passie bestaan. Als toonaangevende innovator in de branche bieden we het breedste portfolio van levensveranderende hooroplossingen. Van pediatrisch tot ernstig gehoorverlies, we blijven ons inzetten voor het creëren van hooroplossingen die het leven van mensen veranderen om sociaal en emotioneel te gedijen. Wij geloven in het creëren van een wereld waar ‘Life is on’ voor iedereen.

Bij Phonak geloven we dat goed horen essentieel is om het leven ten volle te leven. Al meer dan 70 jaarblijven we trouw aan onze missie door baanbrekende hooroplossingen te gebruiken die het leven van mensen veranderen om sociaal en emotioneel te gedijen. Life is on.

Phonak – Life is on

We laten ons inspireren door de wensen van iedereen die vertrouwt op onze kennis, ideeën en zorg. Door op een creatieve manier de grenzen van de technologie op te zoeken, ontwikkelen we innovaties waarmee mensen kunnen horen, verstaan en meer van het leven en de geluiden kunnen genieten.

Voel je vrij. Communiceer met vertrouwen. Leef zonder beperking. Life is on.

Voor de redactie:

Kijk voor meer informatie over de hooroplossingen van Phonak op www.phonak.nl .Of neem contact op met Roy Peters, marketing manager Phonak: +31 88 600 88 50/ roy.Peters@phonak.com.